درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لذت ببرید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس hasti67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
زندگی
چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, :: 23:12 ::  نويسنده : fereshteh       

تا کجای زندگی باید ز دلتنگی نوشت

تا به کی بازیچه بودن توی دست سر نوشت

 تا به کی با ضربه های درد باید رام شد

 

 یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد

 

 بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار

 

خسته از این زندگی با غصه های بیشمار...

 

 



نظرات شما عزیزان:

دوئل با خاطرات
ساعت23:06---5 آذر 1392
صبر ...گذر زمان....ارامش....اثبات خواهد کرد...جاهای خالی خالی نمیمانند...و انچه کویر شد...دریا نبود....دل دریایی نبود....انکه رفت هم دریا بود.....ماند چون ماندم..بود چون بودم....امااا خدا حکم قطع داد و به اغوش ابدیش برد...من هم خواهم رفت....بازی ادامه خواهد داشت/همیشه

tara
ساعت22:55---30 آبان 1392
نمیداندکه؛من چقدردلتنگم!!!

دلتنگ اویی ک دیگر…….دلش برای من….تنگ نمیشود!!!!

دلتنگی ام را درک نمیکند…

من دلتنگم، دلتنگ، دلتنگی هایی ک عوض شده اند،همانند خودم..!!…..

چه کسی مرادرک میکند…؟؟!…؟؟!!


shahram
ساعت14:12---30 آبان 1392
سلاممممممممممممممممممممممممممم مرسی که سرزدی نبینم غمتو دوست عزیز

aidin
ساعت11:36---30 آبان 1392
مرسی بهم سر زدی موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: