یا
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لذت ببرید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس hasti67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
زندگی
پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, :: 1:29 ::  نويسنده : fereshteh       



نظرات شما عزیزان:

سید
ساعت2:53---19 مهر 1393
اوزون همیشه بو نازنین قیز قویاردو دیواره
گوزنده اشکین باخاردو دائم خرابه یوللاره
نه گت گل اولدی نه گلدی اکبر الین گوشواره
روقه جان لای روقیه جان لای روقیه جان لای لای


سید موسوی
ساعت23:30---16 آبان 1392
می دونم کثیف شـدم غرق گناهم

دروغه اگه بگم که رو بــه راهم

یکی تو دلم می گه رویات سرابه

زیارت توی حرم فقـــط یه خوابه

نذار بسوزم تو غمها آقا جونه رقیه

بذار که بیام به کرببــــلا جونه رقیه

همه من رو نوکر شما می دونن

ولی ریخته پیشتون آبــــروی من

به خودم می گم که تقدیرم همینه

همیشه پیش شما سرم پائیــــــنه

نذار آبروم بریزه اقا جونه ابا الفضل

بذار بمیرم تو کرببلا جون ابا الفضل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: