دوست دارم
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لذت ببرید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس hasti67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
زندگی
یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, :: 1:47 ::  نويسنده : fereshteh       

اگر مجبور باشم انتخاب کنم

بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن ،

از آخرین نفسم استفاده می کنم

تا بهت بگویم دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

چپ دست
ساعت1:01---27 مهر 1392
خوب داشتم نماز شب میخوندم .هر شب این کار رو میکنم.ولی ریا نشه امروز روزه داشتم...فردا هم روزه دارم....اگه خدا قبول کنه شاید برا امام جمعه برم پیش نمازم هستم تو دانشگاه ...یکی از ارزو هام اینه یه روز خطبه بخونم جمعه میخوام از حق ادمین ها دفاع کنم.
پاسخ:بخدا دیووووووووونه ای


چپ دست
ساعت0:12---27 مهر 1392
اره خوب دیگه اون وقت ببخشید زندگی سرسره بازی بود....تازه بده همش ادم خوش باشه دیگه قدر ندونه....من که میخوام حسابی بجنگم....حالا تن به تن با بوروسلی هم جنگیدم شمشیر زن یه دستم من زدم یه دستش پرید
پاسخ:خخخخخخخخخ.خیلی دیوونه ای


چپ دست
ساعت0:05---27 مهر 1392
هوش تبادل نابرابر میکند در برابر انچه شوت میشود زمانی که الکترون بار منفی امد تو لطیفه سرایی کن تا دفع شود انچه بر ذهن میفشارد...بدون اینکه مخاطب دلش ازرده شود

اگر پروتون بود به بار مثبت باز همراهی کن لحظه هایش

اگر نترون خنثی امد باز دلش را نرنجان هنوز خامی در وجودش نهفته مبادا ذهنش را به پیرامون مسدود کنی
رسم یک چپ دست این باشد


چپ دست
ساعت23:55---26 مهر 1392
اغوش خیالت ببخشید دایره ایست دوران کنج قلبم گوشه ندارد این لامروت کمی نفس تازه کنم راه طولانی نرسیدن را/

چپ دست
ساعت23:49---26 مهر 1392
من از پشت این دیوار شیشه ای نزدیک به چشم







فریاد زدم اسم زیبایت را....





که ای خدای مهربان بی همتا.....









فریاد برس بیکسیه دوستم را....
پاسخ:مرررررررررررررررسی (:


چپ دست
ساعت23:42---26 مهر 1392
اگه اونی که نیست و اونی که هست می بود

و اونی که نسیت نبود.و اونی که هست بود

خوب معلومه اونی که نبود دیگه نیست

که معلوم بشه کی نیست .یا کی هست


چپ دست
ساعت23:36---26 مهر 1392
راسش به ما گفتن اگه می خوای به عشق برسی باید فاصله ی بین دو خط موازی رو بشکونی....باورت نمیشه هر جا موازی بود شکستیم.الانم سوار هواپیما با جکی چان رو دیوار چین قرار داریم گفتیم اینم خراب کنیم شاید رسیدیم ....به کسی نگس بنلادن نبود من بودم برج های دو قلو رو شوت کردم .و لی هنوز از دیوار خراب کردن که به عشق نرسیدیم یه مشت تفنگ به دست دنبالمن....منم با لوک خوش شانس تو غار علی صدر قایم شدیم والا

چپ دست
ساعت23:29---26 مهر 1392
به سلامتی دختری که میشینه کنار ترس پسری که به دلیلش ترسیده و بیرون نمیره بستنی بخوره و بعد بیاد دهن اون رو اب بندازه
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخ


چپ دست
ساعت23:18---26 مهر 1392
اهااااااااااا ....هوا

هوا نفسی است که به دم و بازدم بیرون زند به سردی گرم و به گرمی سرد ....عشق مقوله اش جداست.دیوانه به هوا دیوانه بیش نیست به جهلش سوار اسب تن
اما دیوانه به قلب مجنون است و لایق به مسلخ معشوق/


چپ دست
ساعت23:10---26 مهر 1392
همه ی فراموشی ها در دوران تن حاصل شود و روح را ویران کند
طول میکشد طول میکشد این فراموشی.......
در همان طولش است که ادمی استپ میزند.....
گفتن هر چیز اسان است اما در عمل زنبور بی عسل


چپ دست
ساعت23:00---26 مهر 1392
یعنی تو جاده ی یه طرفه ؟؟؟؟؟؟



بگو خوب یه کارد بزنه خلاص
پاسخ:اره.ولی کارد حیفه خخخخخخ


چپ دست
ساعت22:48---26 مهر 1392
به سلامتی پسری که دماغش رو به خاطر خواسته ی یه دختر تیغ نزد .وبا دماغ خودش مهربون بود
پاسخ:ایول


چپ دست
ساعت22:38---26 مهر 1392
خخخخخخخخخخخ به چه معناست؟؟؟؟؟







تیک اف 20ثانیه قبل از تف غضنفر را گویند




پاسخ:خخخخخخ به معنیه خنده ست


چپ دست
ساعت21:18---26 مهر 1392
شادی هایم برای تو .....



تنها سهمم از دنیاست.....





کمش را خرده نگیر.....



فقرم را بپذیر.....





من با یکی دعوام شد بدونی بد زدمش بد....اون موقع 10سالم بود الان موهام سفید شده فککککککک کنم فقط 50سال تو کما خواب بودم.....الانم گیجم نیست ضربه ی کاری زدم به طرفففففففففف
پاسخ:خخخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: