حال و هوای امشب
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لذت ببرید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس hasti67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
زندگی
جمعه 12 مهر 1392برچسب:, :: 2:42 ::  نويسنده : fereshteh       

امشب خیلی دلم گرفته

دلم از همه چی پره

خیلی تنهام

کسی پیشم نیست که درکم کنه

چندروزه داغونه داغونم

اما بازم کسی نیست که درکم کنه

چندروزه که اشکام بی دلیل میریزن

چندروزه که خیلی ناراحتم

ولی حیف که کسی متوجه حالم نمیشه

خداجونم

چند روزه که خیلی احساس تنهایی میکنم

تنهاتر از همیشه، تنهای تنها

همیشه هم همین خواهد بود تنهایی

این لغت فقط برای منه

چرا دلم اروم نمیگیره

چرا اشکام پایانی ندارن

چرا کسی نیست که سر روی شونه ش بزارم

چرا کسی نیست درکم کنه

خدا خدا خدا خدا

فقط تورو دارم عشق ابدی من

خدا جونم گله زیاد دارم

ولی حیف که گفتنی نیستن

حداقل اینجا جای گفتنش نیست

چندروزه      ذهنم درگیره

احساس میکنم که از هم دور شدیم

و این دوری داره تیشه به ریشه م میزنه

کی این دوری تموم میشه

به همه بی اعتماد شدم

فقط میخوام تنهاتو کنارم باشی

تنها تو

باور کن خیلی میخوامت

ولی دارم زجر میکشم

این چند روز حسابی حالمو گرفتی

قلبم فقط با تو اروم میشه

پس همیشه کنارم باش

همیشه خوب باش

خیلی خوب

نزار بیشتراز این احساس تنهایی کنم

تورو خدا نزار

دارم دیوونه میشم

بیا پیشم

خیلی به دستهای پر مهرت نیاز دارم

به نگاهای پراز رازت نیاز دارم

بیا

فقط پیشم باش

فقط بزار نگات کنم

فقط بزار پیش تو باشم

بزار این اشکا تو اغوش تو ریخته بشن

فقط کافیه بگی چیزی نیست  من پیشتم

فقط کمی ارومم کن

کمی بهم دلگرمی بده

بگو همه چیز خوب پیش میره

بگو.......

اره فقط ارامش کنار تورو میخوام


دارم دق میکنم

خداجونم ارامش کنارتورو میخوام

هیچوقت تنهام نزار

با تمام وجودم عاشقتم

عشقم دلم برات تنگ شده

دلم بهت نیاز داره به دادش برس

دلم داغونه داغونه

امشب دلم گرفته

...............

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: