دستهایت
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لذت ببرید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس hasti67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
زندگی
جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, :: 3:26 ::  نويسنده : fereshteh       

چـــنــــــد روزیــــســــــت دســـتـــهــــــایـــم را بـــــا چـــنــــــد کـــتــــــاب و نـــوشـــتــــــه ســــــرگــــــرم کــــــرده ام امــــــا گــــــول نـمـــــی خــــــورنــــــد هـــیــــــچ چـــیـــــــز مـعـــجــــــزه ی دســـتـــهــــــای تــــــــــــو نـمـیـــشــــــود !



نظرات شما عزیزان:

ََAAA
ساعت0:33---19 شهريور 1392
خوبم..شکر

حال تو هم گرفته شده هااا

خخخ

بابو میبینم شاد میشم

مراقب خودت و ب قول دخملا

مراقب خوبیهاتم باش

خخ

Good Time


پاسخ:خخخخخخخخخخخ نه بابا حال من که گرفته نشده


فاصله ها
ساعت23:24---17 شهريور 1392
مسافر کناریم که پیاده شد..... پنجره ای گیرم امد مابقی راه را گریستم......فاصله یعنی تکرار نامنظم من بی تو.....بی انکه بدانی برای تو نفس میکشم.....این وبم برای خودمه ...خواستی بلینکش.

پلاک عشق
ساعت23:17---17 شهريور 1392
نهایت ادمی سر بر خاک خواهد نهاد....و این کلنجار ذهن است که سر میکشد به اشیانه ی دوستش ...مبادا در بیکسی فریاد میزند به کمک....وباز زندگی دفتری میشود...برایت که بنویسی.....که تفکر کنی.....که دوست بداری.....که عشق بورزی......بی هیچ چشم داشتی..../این وبم تازه درست شده.اگه خواستی بلینکش.

انار
ساعت23:11---17 شهريور 1392
همیشه باید باشد . کسی که بغض هایت را قبل از لرزش چانه ات بفهمد.درک کند که اگر سکوت را بهانه کردی به نیامدن. بفهمد....همیشه باید باشد کسی که درک کند داری نفس میکشی...بفهمد که اگر اشک ریختی دلیلش را....زندگی جز این چیزی نیست....باید باشد کسی که بیدلیل دلیل نیاورد برای روزهایی که غم داری....اری زندگی همه اش در فهم متقابل خلاصه میشود......و اینکه قلبی که غم دارد نیازی به نصیحت ندارد .تشنه ی محبت است و بس.کاش همه این را بفهمند.

انار
ساعت5:20---17 شهريور 1392
مادر بزرگ حنایت دیگر رنگ ندارد....چه ارزان فروختند...این رنگ خوش عطر طبیعت را به هزار رنگ مصنوع بشر......کاش میشد ادم بفهمد که حقیقت فراتر از ساختن ذهن است با کلنجار کلمات.کاش همه درک کنند.دست های خالی را>

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: