عبادت
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لذت ببرید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس hasti67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
زندگی
چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 22:38 ::  نويسنده : fereshteh       

حرفای خودمونی توش نوشته میشه
وقتی سکوت خدا را در برابر عبادتت دیدی،
نگو خدا با من قهر است.
او به تمام کائنات فرمان سکوت داده،
تا حرف دل تو را بشنود.
پس حـــرف دلـت را بگــــو....



نظرات شما عزیزان:

*
ساعت23:50---13 شهريور 1392
تو چه دانی که پس هر نگه ساده ی من

چه جنونی ،

چه نیازی ،

چه غمی ست؟


*
ساعت23:48---13 شهريور 1392
تو چه دانی که پس هر نگه ساده ی من



چه جنونی ،



چه نیازی ،



چه غمی ست؟
پاسخ:سلام مرسی اجی


sia
ساعت23:26---13 شهريور 1392
man delam pore. az chi begaaaaaam, khoda az in bandehaye khaste!?!??


پاسخ:سلام داداشی چه عجب به من سر زدی دلم برات تنگیده چرا نمیایی رویال؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: