تنهایی
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لذت ببرید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس hasti67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
زندگی
پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, :: 13:4 ::  نويسنده : fereshteh       

خسته ام از روزای تکراری تو کجایی؟
شبای تو همشون مهتابی
روزای تو گرم و آفتابی
اینم از روز و شب من تو کجایی؟
شب و روز یخ می زنم از تنهایی...



نظرات شما عزیزان:

دیوونه
ساعت15:44---16 شهريور 1392
منم مثل خودت . دارم سعی میکنم از شر این یخا خلاص شم بیام کنارت
پاسخ:الهی دورت بگردم مرسی عزیزم بووووووووووووووووووووسسسسسس


فــرکانس
ساعت1:22---9 شهريور 1392
سلام عزیزم وب خوشگلی داری خوشحال میشم تو انجمنم عضو بشی و فعالیت داشته باشی بازم سر میزنم
پاسخ:سلام ممنون.حتما


فاطیما
ساعت17:55---7 شهريور 1392
من .....ترین آدمی هستم که تا حالا دیدی؟

جای خالی رو پر کن....


پاسخ:خوب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: