دل من
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لذت ببرید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس hasti67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
زندگی
سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 1:37 ::  نويسنده : fereshteh       



نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت9:28---7 شهريور 1392
وقتی بارون میباره هرچندتا قطره بارون تونستی بگیری همون قدر دوستم داری.....
هرچندتارو نتونستی بگیری همون قدر من دوستت دارم.....


amin
ساعت22:43---5 شهريور 1392

نشستم هواتو نفس می کشم، یه چند وقتیه حال من بهتره

دارم راه می افتم تهش، منو این هوا تا کجا میبره

دارم راه می افتم ببینم تو رو ، تویی رو که یه عمره راهی شدی

مگه میشه رد شد نگاهت نکرد، ببین توی آینه چه ماهی شدی

هوایی رو که تو نفس می کشی، دارم راه میرم بغل می کنم

تو با من بمون تا ته این سفر، من این ماهو ماه عسل می کنم

هوایی رو که تو نفس می کشی، دارم راه میرم بغل می کنم

تو با من بمون تا ته این سفر، من این ماهو ماه عسل می کنم

همه زندگیمو بگیری ازم، بازم پای عشق تو وامیستم

یه آدم تو دنیا نشونم بده، بتونه بگه عاشقت نیستم

همه عمر من سجده کردم به تو، من از حسرت غیر تو خالی ام

هنوزم زمان پرستیدنه، برام هیچ فرقی نداره کی ام

هوایی رو که تو نفس می کشی، دارم راه میرم بغل می کنم

تو با من بمون تا ته این سفر، من این ماهو ماه عسل می کنم

هوایی رو که تو نفس می کشی، دارم راه میرم بغل می کنم

تو با من بمون تا ته این سفر، من این ماهو ماه عسل می کنم


mahdie khanoom
ساعت18:06---5 شهريور 1392
ابتــدا ” شُمــ ـا ” بـــود


بعـــد ” عزیــ ـز دلــ َـﭞ ” شـــد


و امـــروز دوبــاره ” شُمــ ـا ” شـده


درســﭞ مثــل وقتے ﮐﮧ خوابـــ مے بینے و


صبحــ بـــاز مے گردے سر جـــاے ِ اولـــــ ـﭞ …


shahram
ساعت16:28---5 شهريور 1392
همیشه عزیزا عزیزن ...................مغرور یاد این جمله ی افتادم هیچ ربطی ندارها فقط یاد یه جمله افتادم همین این جمله هیچ وقت به خودت مغرور نشو برگها درست وقتی می ریزن که فکر میکنن طلا شدن

sanaz
ساعت12:09---5 شهريور 1392
وقتی نیست نباید اشک بریزی
باید بگذاری بغض ها روی هم جمع شوند و جمع شوند
تا کوه شوند ، تا سخت شوند ،
همین ها تو را میسازد
سنگت می کند درست مثل خودش !
باید یادت باشد حالا که نیست
اشکهایت را ندهی هرکسی پاک کند …میدانی؟
آخر هرکسی لیاقت تو و اشکهایت را ندارد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: